۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۳

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

راه پربرکت سید مقاومت دشمنان جبهه حق را متلاشی خواهد کرد

راه پربرکت سید مقاومت دشمنان جبهه حق را متلاشی خواهد کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا (سوره نساء، آیه ۷۴)

با نهایت تأسف و اندوه عمیق، شهادت دلاور و مجاهد نستوه، اسطوره و سید مقاومت و شهید بیت‌المقدس، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و یاران و همراهان صدیق وی را تسلیت عرض می‌کنم. این عمل جنایتکارانه، نه تنها موجب جریحه‌دار شدن احساسات تمامی مسلمین جهان شد، بلکه فقدان شخصیتی برجسته، عالم و مبارز را برای همگان نمایان کرد و سبوعیت و توحش رژیم مطرود و خبیث صهیونیستی را نسبت به مجاهدان راه حق و جبهه مقاومت، عیان کرد.

شهادت سیدحسن نصرالله، برجسته‌ترین چهره‌های مقاومت، ضایعه‌ای دردناک است؛ چرا که وی نمادی از پایداری، شجاعت و ایستادگی بود و در مبارزه با دشمنان اسلام و بشریت رهبری پیش‌قدم بوده و نقش مهمی در تقویت جبهه‌های مقاومت ایفا کرد. اقدام به ترور مذبوحانه و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، نشان‌دهنده قساوت دشمنان آزادی و حقایق انسانی است؛ اما دشمنان باید بدانند که جبهه مقاومت، پاسخی کوبنده‌تر، پرصلابت‌تر و نابودکننده‌تر به این رژیم نامشروع وارد خواهند کرد و راه پربرکت سید مقاومت و خون شهدای حزب‌الله، دشمنان جبهه حق را متلاشی خواهد کرد.

اینجانب از طرف خود و همرزمانم در نیروی زمینی محوری ارتش لازم میدانم که این ضایعه جانگداز را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، دولت و ملت شریف ایران اسلامی و دولت‌مردان و مردم مجاهد لبنان و نیروهای حق‌پناه جبهه مقاومت تسلیت عرض کرده و از خداوند منان، برای خانواده و نزدیکان وی، آرزوی صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش
امیر سرتیپ کیومرث حیدری

کد خبر 6239653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha